Najnowsze artykuły

Jak się rozwijam: Caroline Chang...

Caroline Chang jest prawdziwą wojowniczką o dobre samopoczucie. Cierpiąc na problemy trawienne od czasów nastoletnich, Caroline wyruszyła w trudną...

Czytaj Więcej

Co to jest śniadanie keto?

Przechodzisz na keto? Może to być czas, aby ponownie przemyśleć swoje zszywki śniadaniowe. Nawet "zdrowe" wybory mogą mieć zaskakująco wysoką zawartość węglowodanów! Poprosiliśmy eksperta od low-carb, Scotta Goodinga, o jego wskazówki.

Weź na śniadanie kombo z owoców i jogurtu. Filiżanka zmiksowanych owoców ma około 15 g węglowodanów - wszystkie z nich to cukier. Dodaj mały kartonik niskotłuszczowego jogurtu waniliowego i masz kolejne 29 g węglowodanów - z czego większość to cukier. To 44g węglowodanów, zanim jeszcze miałeś czas, aby się obudzić! Zazwyczaj podczas przechodzenia na keto dążysz do utrzymania się poniżej 50g węglowodanów.

Podstawy keto brekkie
Jasne, nie ma nic złego w odrobinie owoców, ale kiedy idzie keto 40+ gramów cukru na brekkie nie będzie go przeciąć. Więc jaka jest alternatywa? Zdrowy szef kuchni i ambasador THR1VE Scott Gooding mówi, że nie musisz ponownie wymyślać koła. "Podczas transformacji trzymaj się wypróbowanych i przetestowanych przepisów. Po prostu ubijanie kilku jajek jest świetnym miejscem do rozpoczęcia, a nawet omlet z odrobiną cebuli, chili i szpinaku."

Dobrą wskazówką jest wypełnienie 1/3 talerza białkiem, pozostałych 2/3 warzywami, a następnie dodanie garści lub mżawki zdrowych tłuszczów. Warzywa powinny być bohaterem.

"Istnieje wiele sposobów, aby uczynić wege seksownymi i kuszącymi", mówi Gooding. "Nie przesadzaj z ich gotowaniem - warzywa nie powinny być narażone na wysokie temperatury lub gotowane przez długi czas, typowo. Kiedy już przybijesz proces gotowania, spróbuj dodać zszywki, takie jak dressing tahini, chili, cytryna i oliwa z oliwek, aby sprawić, że będą śpiewać."

Więc jakie jest dobre śniadanie go-to wtedy? "Ważne jest, aby nie przemyśleć rzeczy", mówi Gooding. "Moim go-to jest albo bogate w tłuszcz smoothie - używając śmietanki kokosowej, tahini, MCT, białka w proszku i trochę zieleni lub trochę jajecznicy gotowanej w rzęsach masła, może z kilkoma porami i chili wrzuconymi, jeśli czuję się fantazyjnie. Jednak coś prostego jak gotowane jajka z dobrym masłem i solą też wystarczy."

Myślisz o lunchu?
FYI obowiązują te same zasady! Spraw, by bohaterem były warzywa. Kale slaw, makaron z cukinii z pesto, pieczone pieczarki to gwiazdy lunchu i kolacji. Następnie dodaj swoje białko, takie jak pieczony kurczak, łosoś z chrupiącą skórą lub polędwica z trawiastego mięsa. Następnie możesz po prostu ubrać lub ugotować ze zdrowymi tłuszczami. Na przykład, ugotuj swój stek lub łososia w ghee lub pop masło wewnątrz skóry kurczaka pieczonego. W przeciwnym razie dobrze sprawdzi się dodatek avo, pokruszonych orzechów lub nasion.