Najnowsze artykuły

Te proste sztuczki zmniejszą spożycie...

Australia uwielbia słodycze. Nic dziwnego, skoro nawet w "zdrowej" żywności na liście składników może czaić się cukier. Istnieje kilka prostych...

Czytaj Więcej

Te suplementy mogą pomóc w codziennym funkcjonowaniu

W idealnym świecie nikt nie potrzebowałby suplementów, wszyscy byśmy się wysypiali, regularnie ćwiczyli, dobrze się odżywiali i prowadzili bezstresowe życie. Jednak w rzeczywistości może się to wydawać bardziej wyzwaniem niż wyborem.

W idealnym świecie nikt nie potrzebowałby suplementów, wszyscy byśmy się wysypiali, regularnie ćwiczyli, dobrze się odżywiali i prowadzili bezstresowe życie. Jednak w rzeczywistości może się to wydawać bardziej wyzwaniem niż wyborem.

Tak więc, chociaż nie potrzebujesz suplementów, aby uzyskać wymarzone ciało, mogą one zdecydowanie pomóc w codziennym funkcjonowaniu i uzupełnić wszelkie niezamierzone braki mikroskładników odżywczych. Musisz jednak zachować ostrożność, ponieważ często suplementy zawierają sztuczne substancje chemiczne i smakowe, które mogą przynieść więcej szkody niż pożytku, a ponadto nie zawsze są biodostępne (Twój organizm nie wykorzystuje ich w rzeczywistości).

Jeśli zamierzasz przyjmować suplementy, oto trzy z nich, które zapewnią Ci najwięcej korzyści odżywczych.

Proszek proteinowy

Spala tłuszcz, przyspiesza metabolizm i daje satysfakcję
Kiedy brakuje Ci czasu, a nie możesz zjeść pełnowartościowego posiłku, wysokiej jakości białko w proszku jest świetnym dodatkiem do niskocukrowego zamiennika posiłku lub potreningowego smoothie. Białko to satysfakcjonujący wybór, który sprawi, że będziesz syty na dłużej, a jednocześnie pomoże Ci osiągnąć najszczuplejszą i najsilniejszą sylwetkę, zapewniając spożycie odpowiedniej ilości białka. Osoby, które nie tolerują nabiału, powinny rozważyć spożycie białka serwatkowego. Alternatywą może być groch lub konopie.

Szukając dobrego białka, sprawdź zawartość węglowodanów i szukaj opcji o niskiej zawartości węglowodanów (mniej niż 5 g na porcję) z dodatkiem naturalnych spalaczy tłuszczu, takich jak zielona herbata i ketony, aby zmaksymalizować spalanie tłuszczu w celu utraty wagi bez wysiłku.

Zielenina w proszku

Wzmocnienie odporności i równowaga hormonalna
Silny układ odpornościowy i hormony wymagają odpowiedniego spożycia nie tylko makroskładników odżywczych - białka, tłuszczu i węglowodanów, ale także odpowiednio zbilansowanych mikroskładników odżywczych. Dobry proszek na bazie zieleniny to mieszanka mikroskładników odżywczych obejmująca zielone warzywa, zioła, przyprawy, morskie składniki odżywcze i probiotyki. Są to składniki odżywcze, które powinniśmy czerpać z naszej regularnej diety, ale ze względu na stosunkowo ograniczony wybór często tego nie robimy. Uważamy, że wysokiej jakości zielenina w proszku jest dobrym zabezpieczeniem przed powszechnymi niedoborami składników odżywczych, a także sposobem na wzmocnienie układu odpornościowego i zrównoważenie hormonów, dzięki czemu będziesz zdrowszy, szczęśliwszy i bardziej seksowny.

MCTs

Energia na cały dzień i pobudzenie metabolizmu
Trójglicerydy średniołańcuchowe lub egzogenne ketony: Tłuszcze średniołańcuchowe (a nie długołańcuchowe) to zdrowe tłuszcze, które sprawiają, że jesteś syty na dłużej i dostarczają energii przez cały dzień. Są one przesyłane bezpośrednio do wątroby, gdzie mają działanie termogeniczne i mogą pozytywnie wpływać na metabolizm. MCT zawarte m.in. w oleju kokosowym i wołowinie karmionej trawą mogą przynieść więcej korzyści zdrowotnych, w tym poprawić stan zdrowia serca, zapobiegać otyłości i wpływać na zdrowie mózgu. Możesz korzystać z MCT, takich jak olej kokosowy, po prostu używając go jako oleju do gotowania lub dodając do kawy jako kuloodporny shot. Zapoznaj się z ofertą suplementów THR1VE tutaj.