Najnowsze artykuły

Te keto przekąski są zaskakująco łatwe...

Zapytaliśmy szefa kuchni THR1VE, Larsa Oddershede, o smaczne przekąski typu low-carb, które możesz przygotować w kilka minut. Jedną z zalet diety...

Czytaj Więcej

10 pomysłów na noworoczne postanowienia na 2021 rok - czas na #Restart

Rok 2020 - jeden z najbardziej nieprzewidywalnych lat - jest wreszcie za nami. Nadszedł czas na #Restart w 2021 roku.

Nowy Rok przynosi ze sobą tradycję, która jest przestrzegana przez ludzi na całym świecie - Postanowienia Noworoczne! Czy pamiętasz, jakie były Twoje zeszłoroczne postanowienia? Cokolwiek to było, z pewnością musiało zostać dostosowane do nowej rzeczywistości.

Plany na Nowy Rok 2021 będą o wiele inne niż kiedyś, a i postanowienia mogą wyglądać inaczej. Ale nadal tradycją jest, że decydujemy się na kilka noworocznych postanowień.

W tym roku, nadszedł czas, aby #Restart i wypełnić naszą listę rozdzielczości z łatwych i dobrych dla zdrowia celów.

#1 Pij więcej wody

To może być jedno z najbardziej powszechnych i nigdy nie przestrzeganych postanowień noworocznych. Ale, to nie czyni go złym. Utrzymanie nawodnienia jest codzienną koniecznością, niestety, wielu z nas nie udaje się to zrobić.

Podejmij solidne postanowienie w tym roku, aby utrzymać się nawodnionym poprzez spożywanie co najmniej 8 szklanek wody. Możesz użyć funkcji śledzenia wody HealthifyMe, która pomoże Ci śledzić, ile szklanek wody wypiłeś. A najlepsze jest to, że przypomina Ci ona również o tym, abyś piła, piła, piła!

#2 Jedz mniej kalorii

Przejście na zdrowszą dietę może być trudne, gdy jesteśmy otoczeni przez śmieciowe jedzenie. Ale, z determinacją, można powoli rozwijać zdrowsze nawyki żywieniowe poprzez śledzenie tego, co jesz i ile kalorii zużywasz. Oto kilka sugestii, które pomogą ci zacząć:

    Kontrola porcji - Jedz tak, aby zaspokoić swój głód, pamiętając o liczbie kaloriiDodaj więcej warzyw i owoców do swoich posiłkówStwórz tygodniowy plan posiłków Dziel się jedzeniem z rodziną i przyjaciółmi.

Możesz śledzić spożycie kalorii, a także uzyskać spersonalizowane plany posiłków w aplikacji HealthifyMe.

#3 Bądź bardziej aktywny

Kiedy mówimy o byciu bardziej aktywnym, automatycznie wyobrażamy sobie siebie pocących się na siłowni. Ale fitness to o wiele więcej niż to. Nie musisz wydawać mnóstwa pieniędzy na karnet na siłownię, z którego być może nigdy nie skorzystasz!

Zacznij od małych rzeczy, takich jak wchodzenie po schodach zamiast korzystania z windy, chodzenie do najbliższego sklepu, aby uzupełnić zapasy żywności, lub 30-minutowy spacer po najbliższym parku, a następnie stopniowo zwiększaj czas i tempo, aby utrzymać motywację i nie zmęczyć organizmu.

Aplikacja HealthifyMe posiada funkcję, która pozwala na śledzenie aktywności treningowej. Pomoże Ci to utrzymać motywację, pokazując codzienne statystyki spalonych kalorii i poczynionych postępów. Możesz również ustawić przypomnienia o treningu!

#4 Trening w domu

W zeszłym roku pandemia nie pozostawiła nam innej opcji niż praca w domu i trening w domu. Ale skończyło się na tym, że skorzystaliśmy z tej możliwości treningu w domu, patrząc na jaśniejszą stronę.

Decydując się na trening w domu:

    Oszczędza czas i energię spędzoną w podróży Jest niski koszt Możesz ćwiczyć zawsze i wszędzie w swoim domuUstal własne tempoNie musisz czuć się samoświadomy.

Zarezerwuj sesję treningową w Healthify Studio dla ciekawych sesji treningowych w domu.

#5 Zrzuć dodatkowe kilogramy

Noszenie przy sobie niechcianych kilogramów może zaszkodzić Twojemu zdrowiu, a także sprawić, że będziesz czuć się niekomfortowo. Utrata tych dodatkowych kilogramów może:

    Poprawić wzorzec snuUczynić Cię bardziej energicznąZmniejszyć kwasowość lub zgagęPoprawić pewność siebieZmniejszyć stres, między innymi.

Stwórz swoją dietę i plan treningowy za pomocą aplikacji HealthifyMe, aby rozpocząć swoją podróż w kierunku utraty wagi.

#6 Zdobądź ten piękny sen

Sen odgrywa ważną rolę w dobrym zdrowiu. Uzyskanie wystarczającej ilości snu może pomóc chronić zdrowie psychiczne, zdrowie fizyczne i jakość życia. Jest on zaangażowany w uzdrawianie i naprawę twojego serca i naczyń krwionośnych.

Przestrzeganie poniższych zaleceń może pomóc Ci dobrze się wyspać:

    Weź gorącą kąpiel lub prysznic przed snem
    Unikaj kofeiny Unikaj spożywania dużych posiłków lub picia alkoholu tuż przed pójściem spać Spróbuj przestrzegać harmonogramu snu - możesz skonfigurować swój tracker snu w aplikacji HealthifyMe

#7Zrelaksuj się i weź tabletkę na uspokojenie

Nawet najbardziej utytułowani ludzie, prowadzący najbardziej luksusowe życie, są nieustannie zestresowani. aktywnie biegamy za rzeczami, które są poza naszym zasięgiem, nie doceniając tego, co już mamy.

Nadaj priorytet swojemu zdrowiu psychicznemu. Zrób sobie przerwę. Złap oddech i zrelaksuj się. Doceniaj to, jak daleko zaszedłeś i wszystko, co osiągnąłeś.

Wybierz dzień odpoczynku, spędzić czas na robieniu czegoś, co lubisz, może to być zakres od czytania komiksu Tinkle do rozwiązywania skomplikowanych łamigłówek sudoku!

Sprawdź sens Healthify, aby dowiedzieć się więcej o dbaniu o swoje zdrowie psychiczne.

#8 Daj impuls swojemu układowi odpornościowemu

Budowanie bardziej odpornego układu odpornościowego pomaga zmniejszyć ryzyko i wpływ infekcji wirusowych, takich jak COVID. Posiadanie silnego układu odpornościowego stało się koniecznością bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

Odpowiednie odżywianie odgrywa ważną rolę w budowaniu silnego układu odpornościowego, ale niektórych składników odżywczych może brakować w naszej diecie.

Na aplikacji HealthifyMe znajdziesz listę sugestii, które pomogą Ci w pobudzeniu układu odpornościowego.

#9 Postępuj zgodnie z regułą 21 dni

Reguła 21 dni to metoda, w której jeśli robisz/mówisz/będziesz coś przez 21 dni, staje się to nawykiem. Tak więc, nie ma znaczenia, którą uchwałę wybierzesz, upewnij się, że trzymasz się jej przez 21 dni, aby stała się nawykiem, a następnie kontynuuj ją przez kolejne 90 dni, a wtedy powinna stać się trwałą zmianą stylu życia.

Na przykład, jeśli zamierzasz pilnować tego, co jesz - rób to przez 21 dni, a potem kontynuuj przez kolejne 90 dni!

#10 Trzymaj się celów

Jak trzymać się celów, które sobie stawiamy? To jest pytanie, na które większość z nas chce znać odpowiedź. Mamy kilka sugestii, które mogą pomóc:

    Wyznaczaj realistyczne cele, które łatwo osiągnąć w krótkim czasieNie ignoruj swoich zachcianek, zamiast tego zastąp je czymś zdrowymPoświęć co najmniej 15-20 minut dziennie na realizację swojego celuOtaczaj się ludźmi, którzy będą Cię zachęcać i wspierać w całej Twojej podróży.

Zarejestruj się na HealthifyMe #FitFest21 teraz i stań przed szansą wygrania ekscytujących nagród!

Tags: 202121 dzień rządzi pić wodę jeść zdrowoexerciseimmunity boosterlose weightNew Year resolutionrelaxationsleepsleeping habitsstick to your goalsstress managementworkout at home